Let's go! - Reisverslag uit Medemblik, Nederland van Inge Leeuw - WaarBenJij.nu Let's go! - Reisverslag uit Medemblik, Nederland van Inge Leeuw - WaarBenJij.nu

Let's go!

Door: Inge de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Inge

26 November 2014 | Nederland, Medemblik

Hallo allemaal!

Wauw, nog 1 nachtje slapen en dan is het zover! Samen met Sharon 3 maanden backpacken in Australië!
Eindelijk de reis maken waar ik al een halfjaar naar toe leef.
Tas is gepakt, alles is geregeld en ik ben ready tot go!
Op naar de zomer!
Morgen om half 1 gaan we de lucht in, we hebben eerst een tussenlanding in China en komen vrijdag rond 21.00 uur in Sydney aan.
Van daaruit reizen we langs de oostkust naar Cairns.
Heel spannend allemaal maar ik heb er onwijs veel zin in!

Ik hoop dat ik genoeg wifi heb zodat ik mijn mooie ervaringen met jullie kan delen!

Tot snel! En ik zie jullie volgend jaar :)
xxx

  • 26 November 2014 - 11:08

    Ed, Ireen & Nikki:

    Lieve lieve Inge!!

    Een hele goede reis gewenst en ga genieten van deze mooie reis!! Leuk dat je deze pagina gaat bijhouden.

    Liefs en dikke kus van Ons

  • 26 November 2014 - 16:31

    Margret:


    Lieve Inge.
    Een hele goede vlucht en geniet van deze tijd

    Groetjes Ed Margret Manon en Tim


  • 26 November 2014 - 16:31

    Margret:


    Lieve Inge.
    Een hele goede vlucht en geniet van deze tijd

    Groetjes Ed Margret Manon en Tim


  • 26 November 2014 - 17:21

    Reina:

    Lieve Inge,

    Wij wensen jou en Sharon een hele fijne tijd in Australië.
    Geniet van de warmte ( brrrrrrr hier is het dan koud moet je maar denken)

    en maak mooie foto's en wij lezen je blog.

    XXXXX tot over 3 maanden.

    xxxx Ron en Reina

  • 26 November 2014 - 17:21

    Reina:

    Lieve Inge,

    Wij wensen jou en Sharon een hele fijne tijd in Australië.
    Geniet van de warmte ( brrrrrrr hier is het dan koud moet je maar denken)

    en maak mooie foto's en wij lezen je blog.

    XXXXX tot over 3 maanden.

    xxxx Ron en Reina

  • 26 November 2014 - 22:04

    Remon:

    Liefje!

    Maak er wat moois van deze 3 maanden.
    Ik wacht met smart op je verslagen en foto's.
    Mop ga je heel erg missen, maar ik weet dat je het goed gat hebben.

    Hou van je! Tot over 3 maandjes♥

  • 27 November 2014 - 18:46

    Cees En Marijke:

    Lieve Inge en Sharon wij wensen jullie een hele plezierige vakantie toe,
    geniet maar lekker van het mooie Australië

    groetjes Cees en Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 02 Juni 2013
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 8528

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2020 - 16 Januari 2021

Sint Maarten

27 November 2014 - 23 Februari 2015

Backpacken in Australië!

01 Juni 2013 - 28 Juni 2013

Buitenlandse stage in België :)

Landen bezocht: