Het laatste avondje in België! - Reisverslag uit Deerlijk, België van Inge Leeuw - WaarBenJij.nu Het laatste avondje in België! - Reisverslag uit Deerlijk, België van Inge Leeuw - WaarBenJij.nu

Het laatste avondje in België!

Door: Inge de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 Juni 2013 | België, Deerlijk

Hoihoi allemaal, dit is waarschijnlijk mijn laatste reisverslag vanuit België. De maand is alweer voorbij en morgen gaan we weer naar huis.
Woensdag hadden we het erg gezellig gehad met onze leraressen die langskwamen. We hadden eerst een gesprek met Lien erbij, gelukkig had ik een goede beoordeling van mijn stage. Hierna hebben we wat dingen af laten tekenen en hebben we samen geluncht. Rond half 3 gingen wij weer terug naar de afdeling en moesten we nog even doorwerken tot 5 uur. Daarna zijn we snel naar huis gefietst om aan het eten te beginnen. We gingen lasagne maken met sla erbij. Onze leraressen Lana en Susan kwamen rond kwart voor 6 naar ons toe. Nadat ik ze boven de kamers had laten zien hebben we samen wat gedronken. Even later kwam Christ thuis, en om kwart over 7 ook Katlyne. Toen konden we lekker gaan eten. Het was zeer geslaagd, het eten smaakte goed en het was erg gezellig met z'n allen. Rond half 9 gingen Lana en Susan weer richting Nederland. Wij zijn toen ook naar boven gegaan omdat we de volgende dag weer een vroege dienst hadden van 7 tot kwart over 3. Dit was een leuke laatste stagedag, ik had veel te doen op de afdeling en alle collega's bedankte me. Toch kreeg ik wel een brok in mijn keel toen ik echt klaar was, je weet bijna zeker dat je die mensen nooit meer terugziet. En ook al is het heel anders dan in Nederland, vond ik het goed om de verschillen een keer in het echt te zien.
Donderdagavond moesten we helaas ook afscheid nemen van Kim en Maite. Zij werden rond 8 uur ook opgehaald om terug te gaan naar Nederland.
Gister hebben we eerst uitgeslapen en een paar spelletjes Catan gespeeld. 's Avonds zijn we naar Waregem gegaan. Eerst gingen we uit eten, ik had lekker spaghetti gegeten. Daarna gingen we naar de kroeg Tommie's waar we al 2 x eerder waren geweest. Het was weer een erg gezellige avond, maar na een aantal wijntjes en een paar shotjes: een flambée, en 2 Brains (baileys met cassis) was ik maar verstandig aan de water gegaan aangezien we nog naar huis moesten fietsen. Rond half 4 waren we veilig thuis aangekomen en gingen we slapen.
Vanmorgen werd ik om half 12 wakker. Ik ben alvast maar een beetje begonnen met mijn koffer in te pakken, want morgen komen mijn ouders ons rond half 12 ophalen. Vanmiddag hebben we nog even de laatste boodschappen gedaan en we gaan ons zo klaarmaken voor de schuimparty in Deerlijk :) Die is van 8 tot 5, ik ben erg benieuwd..
Raar idee dat ik morgen weer gewoon thuis zit. Het normale leventje begint dan weer! Gelukkig ben ik blij dat ik deze maand naar België ben gegaan, ik ben weer een hele ervaring rijker en heb het erg naar mijn zin gehad. Maar het is ook leuk om iedereen thuis weer te zien en alles in het echt te kunnen vertellen.
Fijn weekend nog allemaal en ik zie jullie thuis weer! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 02 Juni 2013
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 8536

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2020 - 16 Januari 2021

Sint Maarten

27 November 2014 - 23 Februari 2015

Backpacken in Australië!

01 Juni 2013 - 28 Juni 2013

Buitenlandse stage in België :)

Landen bezocht: