Een dagje uitzieken.. - Reisverslag uit Deerlijk, België van Inge Leeuw - WaarBenJij.nu Een dagje uitzieken.. - Reisverslag uit Deerlijk, België van Inge Leeuw - WaarBenJij.nu

Een dagje uitzieken..

Door: Inge de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Inge

22 Juni 2013 | België, Deerlijk

Goeiemorgen allemaal!
Woensdag en donderdag waren twee rustige dagen, we waren nog een beetje aan het bijkomen van de nachtdiensten. Woensdag sliepen we tot half 1 en hebben we ’s middags boodschappen gedaan. ’s Avonds had Maite haar specialiteit courgette en aubergine met paneermeel gebakken, met aardappelschijfjes en een cordonbleu erbij, dit smaakte goed! Daarna hadden we de films Burlesque en Hachi gekeken, en zijn we lekker gaan slapen.
Donderdag hadden we ook lekker uitgeslapen en wilden we eigenlijk gaan zwemmen, maar het zwembad was precies die dag gesloten vanwege onderhoud.. In het begin van de middag begon het ook te regenen dus zijn we niet naar Kortrijk gegaan. We hebben spelletjes gedaan en toen het ’s middags mooi weer werd zijn we even naar het centrum van Deerlijk gefietst. ’s Avonds hebben we lekker pizza gegeten, en na het eten heb ik met Kim een rondje gelopen. Gelukkig waren we net op tijd terug voordat het begon te regenen en onweren! Ook deze avond hadden we films gekeken, 21 and over en Inside man.
Gisterochtend werd ik helaas ziek wakker met een keelontsteking, dus had ik me maar ziek gemeld voor mijn avonddienst. Misschien heb ik toch íéts te veel kraanwater gedronken wat hier niet uit elke kraan kan, of kwam het gewoon door de moeheid.
Katlyn kwam als tip een fles azijn brengen om de keelpijn te verzachten, maar helaas smaakt azijn niet zo lekker dus hou ik het maar bij keelsnoepjes en thee met honing! Vandaag en morgen moest ik ook stage lopen van 8 tot 5, maar ik ben nog thuis gebleven. Ik denk dat ik zo maar even in bad ga en hopen dat ik morgen weer beter ben en weer naar stage kan :)
Fijn weekend allemaal en voor degene die naar Defqon gaan, have fun!! xxx

  • 22 Juni 2013 - 23:58

    Yvonne:

    heyyy lieve meis..hier ff een berichie uit Rumpt! wat leuk om je verslag te lezen,fijn dat je het naar de zin hebt daar,en toppie ook dat je al hebt mogen prikken enzo..vond je het niet eng??
    wel vervelend voor je dat je nu keelontsteking hebt..je hebt groot gelijk dat je lekker thuis bent gebleven hoor! hopelijk ben je snel weer de oude en kun je weer lekker aan de gang...
    wanneer zit je stage erop?? gaat best wel snel zeker de tijd dat je daar bent...
    nou meis,hier gaat alle zn gangetje,nog 2 weekjes dan heeft Brit zomervakantie...heerlijk hoor :-)
    we wensen je nog veel succes en plezier met alles wat je nog gaat doen daar,en voor nu beterschap!!
    heel veel liefs en een dikke kus!!!! groetjes Britney,yvonne en henk!! daaaaaaaaaaag xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 02 Juni 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 8496

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2020 - 16 Januari 2021

Sint Maarten

27 November 2014 - 23 Februari 2015

Backpacken in Australië!

01 Juni 2013 - 28 Juni 2013

Buitenlandse stage in België :)

Landen bezocht: